torsdag 20 november 2014

Helt slut!

Igår var en informativ kväll. Peppande och informativ. Jag fick information om en sak jag eventuellt ska testa. Vad det är berättar jag lite senare, när jag bestämt mig.


Martin Bach


Huvudvärken sitter som en smäck i skallen och kroppen värker (inget ovanligt något av det tycker jag). Jag ska bege mig till jobb och hoppas jag fixar det. Annars får jag väl anse mig besegrad. Men det har jag inte tid med känns det som. Vi har kalas imorgon och det är lite som ska fixas. Jag vill ju inte heller stressa för då blir min smärta än värre. Jaja, det ordnar sig ska du se. Det är bara två timmar jag jobbar. När jag kommer hem sen får jag lägga mig och vila.

Jag fick i vilket fall som en skön runda med Zeth. Mörkt är det, men friskt och skönt.

Vet du vad?  Mer än halva november har redan passerat. Är det sant?! Som många sagt innan och som jag håller med om, jisses vad tiden flyger iväg.

Ha det gott
Lene











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar