lördag 8 november 2014

Gåsamiddag!

Lördag..än så länge lugn. Alla sover utom jag.
Idag ska vi köra upp till mina föräldrar för den årliga gåsamiddagen. Mycket mat (och då menar jag mycket mat), god dricka, gott sällskap. Min syster och hennes barn kommer också dit.
Vi hämtar upp Em på vägen och M kommer dit senare eftersom han jobbar. W's farmor och farfar kör honom direkt till mamma och pappa eftersom han är hos dem under dagen. Så det blir hela "tjocka" släkten hihi.

Men innan dess ska jag fixa till "gå bort" presenten jag har köpt till mamma och pappa, vi ska packa lite. Men först och främst ska jag få upp familjen vilket inte är det lättaste.
Än så länge sitter jag och njuter av en kopp kaffe och bloggar lite.

Jag gratulerar goda vännen Thomas som fyller år idag. Grattis på födelsedagen Thomas!

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Så gott med Gåsamiddag!
    Svar: vinnaljuset finns bl a på Norrgavel. Just nu hade de ett specialpris
    till jul. Man kan köpa bara själva skålen med veke, men jag rekommenderar
    att köpa hela satsen med ring och lock.
    800 - 900 kr ligger det hela på.
    Kram M.E

    SvaraRadera