fredag 28 november 2014

Fantastisk fredag!

Underbara, fantastiska, sköna fredag!
Jag vet inte varför jag är så glad och på så gott humör idag, men jag älskar det!
Det är inte alltför ofta nuförtiden jag känner mig så här oförskämt glad. Smärtan brukar dra ner humöret en del, men inte idag. Och jag njuter av varje sekund.
Jag har jobbat, tränat direkt efter jobb och vilket fantastiskt skönt pass jag fick till. Jag var helt själv på gymmet efter en stund och det var lugnt och skönt.
Jag älskar detta! Jag är så glad att jag fått chansen att arbetsträna på detta gymmet och jag stortrivs verkligen.

Som uppvärmning körde jag som jag brukar crosstrainer (tycker det är en bra uppvärmningsform där jag blir rejält varm och genomkörd i kroppen)
Därefter blev det bara några övningar men oj vad härligt det kändes efteråt.
Plankan, hälften brett isär med fötterna och hälften nära
Sidoplankan på båda sidor
Rumpa upp i luften
Avslut med min yoga som jag brukar.
WONDERFUL! ;D


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar