tisdag 18 november 2014

En tuff morgon!

Det kan jag lugnt skriva under på.  En tuff morgon.
Trött som ett ösregn (varför säger man så?! Är ösregn tröttare än något annat? Haha tossigt) och smärta i kroppen. Men jag har räknat med något högre smärta den första tiden så det är väl bara att gilla läget kan jag tro. Och hoppas att det lägger sig. Jag gör ju något nu som jag inte brukar och är van vid så det är väl inte så konstigt.
Men ååhh vad det var roligt igår. Inte för att jag gjorde så mycket, jag lullade mest efter Lisa som visade mig hur saker och ting gick till. Men att komma igång (om än bara för 2 timmar/dag), träffa folk (en massa härliga pensionärer som tränar på förmiddagen) och få göra något, känna sig lite nyttig och behövd. Underbart!




En positiv sak denna morgon är att jag inte vaknade med ont i halsen. Yeaah! Kryss i taket.
Så efter jobb blir det en stunds gymträning. Träning i "mitt" nya (eller nygamla) gym. Härligt!
När jag kommer hem sedan blir det dusch, äta, en runda med Zeth och därefter vila innan det är dags att göra mat.

Det är tisdag i udda vecka, vilket alltså betyder att vi ska få reda på temat i veckans fotoutmaning vänner emellan. Spännande! Jag ska alldeles strax gå in på Marias blogg och läsa vad det blir.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar