torsdag 13 november 2014

Torsdag!

En grå torsdag morgon där jag vaknar med huvudvärk.

Träning står på mitt schema idag men jag ska vänta tills lunch ungefär. Jag ska nämligen säga upp mitt kort på gymmet eftersom jag kommer att få träna på gymmet där jag ska arbetsträna så det känns lite onödigt att betala för kortet på 24Seven. Men jag kommer sakna mitt älskade gym.
Jag har ju gått på detta gymmet jag ska jobba på tidigare så jag vet hur det är och jag vet att det är ett kanongym. ett familjärt och mysigt gym med härlig stämning. Det ska bli kanonkul och jag vet att jag kommer trivas superbra där.

Morgonpromenad med Zeth är avklarad. Det blåser ju lika mycket idag som igår. Nåja inte mycket att göra åt det. Det är bara att gilla läget och njuta av den friska vind som viner ute. Det blev en längre runda idag också. Det gjorde lite susen för mitt stackars huvud. Härligt!

Min stackars make har problem med sitt ben för tillfället. Han smörjer med salva och vilar mycket när han är hemma. Vi tröstar oss med att snart är det operation.

Igår anmälde jag mig till en ny föreläsning med Martin Bach (jag har gått på föreläsning med honom en gång tidigare) den 19/11. Det ska bli så jäkla roligt. "Ett friskt och piggt liv"  heter evenemanget. Vill du kan jag rapportera efter jag varit där vad som sades. Man kan alltid få någon inspiration av det.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar