fredag 28 november 2014

"Black Friday"!

Fredag, fredag...WWWIIIIII
En härlig fredag ligger orörd framför oss och jag ser fram emot den.
Det är ju "Black Friday" idag. Billigt överallt. Men det får vara så för min del.

Lite annorlunda morgon mot vad det brukar för mig. Jag fick frångå rutinen på morgonen liksom.
Men det gör inget.
Jag fick köra J till jobb imorse. Ikväll ska han på julfest med jobbet och sedan var det meningen att han skulle köra direkt till lägret han ska på i helgen. Men han ändrade sig och åker hem ikväll så kör jag honom direkt imorgon bitti till lägret istället.
Så min morgon såg annorlunda ut (därav lite senare inlägg). Zeth kom ut lite senare än vanligt. Dock bara ca 20 minuter senare men ändå. Han blev själaglad när jag kom hem och tog fram hans koppel. Lille plutten.
Nu ska jag äta frukost och sedan ta på mig och köra till jobb. Jag hoppas huvudvärken lägger sig lite så jag får tränat efter jobb. Jag kommer nog att trampa lite crosstrainer i vilket fall som.

Vilket underbart väder det är idag!! Kallt, klart, solen skiner. Jaja det blåser lite men strunt i det.
Det överlever vi säkert.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar