söndag 30 november 2014

1:a Advent!

Söndag..sista dagen i november..1:a advent.
Första ljuset av adventsljusen är tänt och jag sitter och myser. Tittar på ljuset och njuter.
Adventsstakarna är uppsatta och står så fint i fönsterna. Nu börjar snart min absoluta favoritmånad och favoritperiod under de kalla månaderna.




Igår införskaffade jag en ljusstake som både J och jag velat ha väldigt länge, men vi tycker den är lite för dyr. En tjej jag känner sålde sin som hon knappt använt, så jag passade på. Jag fick den 700kr billigare vilket ju inte är fy skam. Just denna ljusstake kommer från Designhouse och då kostar ju allt lite mer eller hur?!
Jag är så glad för den och tycker den är superfin.



Denna söndag börjar jag med att köra och fika med en av mina äldsta vänner, Carina och en tjej till, Marie. Det ska bli supermysigt. Sedan lite ärenden, handla lite till middagen ikväll och sedan  hem och fixa lite tills J kommer hem från lägret senare i eftermiddag. Ååhh vilken mysig söndag att se fram emot.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar