fredag 31 oktober 2014

TGIF!

Fredag och sista dagen i oktober. Vilken månad det har varit, vädermässigt då alltså. Jag tycker personligen oktober har varit fantastiskt fin över lag. Ja naturligtvis har det regnat, men hallå, det är ju oktober vi pratar om. Klart det regnar. 

Det var en riktigt skön morgonrunda Zeth och jag gick ut på tidigare. Och det behövdes för min huvudvärk spökar igen (igår eftermiddag drog den sig tillbaka) och jag är så otroligt trött på det så jag vet knappt var jag ska bli av. Men, det är så sjukdomen är och jag kan inte göra så mycket. Jag tar de tabletter jag kan och gör det jag ska. 
Jag ska däremot inte göra om misstaget jag gjorde häromdagen och köra och träna när den lagt sig för en stund. Det slog hårt tillbaka på mig för den kom dubbelt upp senare på eftermiddagen. Så nej tack, den läxan har jag lärt mig. Jag har gjort det misstaget tidigare, men jag måste ju prova saker någon gång och se om det går eller inte. Detta gick inte kan jag tala om.
Jag har ändå fått två träningstillfällen på gymmet denna veckan och jag är rätt så nöjd med det. Jag får se om jag kommer iväg i helgen. 

Så idag (igen) blir det vila. Svärmor kommer inom en stund och säger hej, jag ska bädda rent i sängarna, handla lite jag glömt till middagen, men det är allt jag tänker göra idag. 

El är inte hemma på hela helgen för hon åker med sin kompis till Köpenhamn för en lugn och mysig helg med god mat, god dricka, lite shopping. Det gör hon helt rätt i. Myspys. 

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar