torsdag 2 oktober 2014

Spänningen stiger denna morgon!

Dimman ligger tät ute i naturen när jag tar mig upp.
Det är jätteskönt, men dimmigt. För min del gör det absolut ingenting. Det lättar om ett tag. Jag undrar om det kommer regna idag också. Nåja, nu har jag ingen tvätt hängande ute i alla fall så för min del kvittar det.

Om några timmar ska jag iväg till bästa Mona (en arbetskamrat) och ta en fika och få hem en "trekantskudde" hon har sytt till mig. Jag har aldrig provat en sådan så det ska bli intressant. Jag är beredd att prova det mesta om det mot förmodan hjälper mig i min kamp mot smärtan, så detta ska bli intressant. Jag lovar berätta hur det går.

Jag har små funderingar på att köra in på mitt gamla gym och trampa lite crosstrainer efter jag varit hos henne, men jag har inte bestämt mig än. Får se hur jag gör. Jag bestämmer mig nog inte förrän strax innan jag kör.

Åhh jag måste berätta..fotona från den babyshower vi hade för Em har kommit. Jag fick USB-stickan igår och jag är så enormt nyfiken. När jag är klar med detta ska jag titta på dem. Det kommer ett urval i ett annat inlägg, det lovar jag.

Ha det gott
Lene




Höst!

1 kommentar:

  1. Här har vi också dimmigt och jag vet inte om det har regnat eller om det bara är så fuktigt för marken är blöt och jag hade fyra våta tassar att torka av efter vovvens morgonrunda. Lycka till med den nya kudden!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera