söndag 12 oktober 2014

Spännande söndag!

Om lite drygt två timmar ska jag på en föreläsning om Kost och Hälsa. Det ska bli riktigt spännande. Det är andra föreläsningen i detta ämne jag går på och det ska bli kul att se vad som sägs idag jämfört med förra gången. Tyvärr kunde inte min kära följeslagare Maria följa med idag då det krockar med lite jobb men vi tar igen det näst gång. Jag får berätta för dig vad som sades Maria.

Fotoutmaning vänner emellan är det också idag och det ska jag fixa så fort jag är klar med detta jag håller på med just nu.
Och...  min älskling kommer hem i eftermiddag!! Jippi!!!!
Mitt dilemma jag hade under gårdagen ordnade upp sig rätt så bra. Vi städade igår (eftersom vi inte hade något speciellt för oss under eftermiddagen så passade vi på) och jag kunde ändå inte träna så..

Jag tänkte jag skulle försöka mig på lite tramp på crosstrainer efter föreläsningen senare idag (föreläsningen är i samma by som "mitt" gym ligger i) så får jag se hur det känns i halsen efter det. Idag känns det lite bättre nämligen. Jag känner i kroppen att jag måste träna något. Smärtan ökar för varje dag och det känns inte bra.

Nu lite mer kaffe och läsa alla bloggar, titta på alla vackra bilder från fotoutmaningen.
En underbar söndag önskar jag dig

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar