söndag 5 oktober 2014

Sköna söndag!

Vilken trevlig kväll vi hade igår. Vi åt gott, drack gott och pratade, skrattade massor. Vi gjorde en räkmacka till förrätt som hette duga. Nedan kan du se hur god den såg ut.
Gästerna gick hem strax efter 01, så efter vi plockat undan allting kom vi i säng vid 02-tiden.
Och hur dags tror du jag vaknar nu på morgonen?
Ja inte var det sovmorgon jag fick. Jag slog upp de blå vid 08 ungefär. Typiskt! Men men, jag får väl ta en tupplur i eftermiddag.

En underbar morgonpromenad med Zeth blev det. Det blåste inte ett dugg (även om det blåser lite mer nu) och solen sken, dis låg över åkrarna. Underbart!

Senare i eftermiddag ska jag iväg till "grannbyn" och hämta en babysitter som Em köpt av en tjej där. Jag hade en liten fundering på om jag ska köra lite innan och sticka inom och träna, men det är inget jag bestämt mig för än. Jag känner lite att jag kanske vill ta det lugnt idag efter den pärs jag hade med huvudvärk igår. Det var inte nådigt. Som tur var släppte det framåt sen eftermiddag och det var jag oerhört glad för. Huvudvärken är tillbaka nu, men nu är det mer "normalt" stadie tycker jag. Inte i närheten av igår. Skönt.
Nåja, vi får väl se om det blir träning eller inte. Annars blir det middag och fotboll på tv, inget annat.


Ha det gott
Lene










Ledarsamkväm lördag 4/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar