torsdag 16 oktober 2014

Regnet det bara öser ner!

Torsdag..mörkt..grått..blött..
Men vad gör väl det?! Snart är det fredag och helg.
Det ska i och för sig regna hela helgen vad jag hört men det struntar vi i, eller hur?!

En lugn dag står orörd framför mig. Jag ska enbart iväg och handla lite inför morgondagen då vi ska ha vänner på middag. Annars blir det nog mys i soffan tror jag.

Morgonrundan med Zeth är avklarad sedan länge. Jag har varit uppe några timmar, men inte kommit till att blogga förrän nu. Så blir det ibland.
Frukost är precis intagen. Idag blev det 2 minuters bröd som är från Paleokost, ett ägg och lite kaffe. Man kan inte tro det, men det är faktiskt mättande med detta bröd. Ser inte mycket ut för världen. Jag har lagt ut receptet tidigare, men det kommer här igen. Receptet är för en "skiva" . Det är väldigt enkelt och snabbt att göra.

1 ägg
1 dl mandelmjöl
1 msk kokosolja (ej smaksatt)
lite salt.
Blanda allt i en skål. Häll därefter över på en tallrik, in i mikron 2 minuter. Låt svalna.

Enkelt, eller hur?

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar