måndag 27 oktober 2014

Ny vecka!

Då kör vi peppade till tänderna inför en ny vecka..vilket innebär nya utmaningar. Härligt!
Är du med mig?!

Idag ska vi ge våra kära svärmödrar en extra tanke då det nämligen är "Alla svärmödrars dag".
Jag säger "Grattis" till min kära svärmor Anki med ett litet hjärta.




Jag känner nog att det blir träning av idag. JIPPI!! Så glad jag blir.
Huvudvärken har lagt sig på en "bättre" nivå och jag säger bara peppar, peppar för jag vågar knappt yttra det. Men det känns helt underbart och jag är så glad för detta.
Så nu blir det blogga, läsa lite andra bloggar, dricka mitt kaffe, fixa räkningar och sedan köra och träna. Därefter handla lite mjölk och kaffe.
Mm så ser nog min dag ut faktiskt. Lugnt och skönt och det är så det ska vara.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar