torsdag 2 oktober 2014

Mys och träning!

Efter en mysig stund hos bästa Mona med kaffe och en supergod smoothie gjord på avokado, apelsinjuice, banan och limejuice så begav jag mig direkt till gymmet.
Det blev en skön stund både på crosstrainer och gång på löpbandet.
Situps, plankan brett isär med benen, sidoplankan och knäböj på balansplattan.
Avslut med min yoga som vanligt.

När jag kom hem nyligen så var jag så inspirerad av Mona och hennes smoothie så jag gjorde mig en till. Denna gången blev det 3 dl mjölk, 1 skopa proteinpulver, 1 dl havregryn, 1 ägg och 1 dl frusna blåbär. Yammi!!

Nu kallar duschen, sedan är det dags för en promenad med Zeth.
Jag önskar dig en fortsatt fin dag

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Gottgott med smoothie och frukt skulle jag kunna äta hur mycket som helst. Saknar redan de färska björnbären till morgonfilen. Det är verkligen lyx att kunna gå ut och plocka direkt från busken. Jovisst , nu är det höst, fast bara lite. Trots kyliga morgnar och dimmigt ibland blir eftermiddagarna sköna och varma. Hoppas på Brittsommar snart. Annars är det bästa med hösten att pyssla inomhus utan att ha något måste över sig i trädgården. Hoppas du mår bättre nu.
    ha en skön helg. Kram Eva

    SvaraRadera