fredag 24 oktober 2014

Fredag!

Fredag morgon.. Vad händer denna dag?
Morgonrundan med Zeth är avklarad. En skön runda om än lite blåsig.

Igår kväll hade J och jag en riktigt mysig kväll. Lite vin till middagen eftersom det var hans födelsedag, sedan kaffe, mys och prat framför tv. En lugn och skön kväll med andra ord.

Idag är en ny dag och jag ska strax plocka undan och torka av lite för ikväll kommer bästa Eva och Rickard hit. Hipp som happ blev det bestämt igår kväll. Det ska bli riktigt mysigt att ha dem här. God mat, gott att dricka, massor med prat.
Men än så länge är det bara morgon och jag ska strax sätta igång. Vid lunchtid tänkte jag köra och träna ett mycket lätt pass. Huvudvärken är inte på rätt nivå men den är bättre så jag ska trampa lite på crosstrainer och sedan blir det nog inte mycket mer faktiskt.
Därefter ska jag på ett möte där jag hjälper min syster med en sak. Sedan handla. Phu det är mycket idag. Men jag ska inte stressa i varje fall så det blir bra.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar