söndag 12 oktober 2014

En bra föreläsning!

Föreläsningen var jättebra och informativ. Det var mycket som var liknande från förra jag var på men denna föreläsaren förespråkade Paleokost. Vilket jag äter en del av redan idag. 

När jag var klar där var det meningen jag skulle iväg och träna men så blev det tyvärr inte för tiden rann iväg för mig. El skulle ha bilen så jag skulle vara hemma vid 15. Föreläsningen varade i 2,5 timmar och började kl 12. Tiden fanns inte. 
Så..då gjorde jag en annan härlig motionsform.   När jag kommit hem och satt steken i ugnen tog jag en uppfriskande PW. Vilket härligt väder för en PW. Jag är rätt glad att jag inte hann till gymmet för nu fick jag insupa frisk, härlig höstluft i lungorna istället. 

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Bra bidrag till utmaningen!
    Tror som du att man får hitta bra saker att fokusera på.
    Lyfta det fina med varje årstid.

    Och skönt med en PW=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera