söndag 28 september 2014

Vilosöndag?!

Huvudet smärtar, kroppen smärtar. Vad gör man då? JO.. man vilar!
Det blir en vilosöndag för mig, en återhämtningsdag. Platt fall på soffan hihi.

Mina tankar gick från början till att jag ska iväg och träna men jag får faktiskt se hur det blir med det. Det får bli en skitvecka gällande gymträningen om jag inte kommer iväg. Då har jag i så fall bara tränat en gång på gymmet denna veckan. Men..so be it! Det får vara så. Jag har varit ute på många promenader, längre och kortare så jag får vara lite nöjd ändå.
Jag måste lyssna på min kropp när den pratar med mig. Viktigt, viktigt.

Idag är det fotoutmaning vänner emellan och jag ska försöka komma på ett tema. Jag hade en liten idé men jag vet inte. Det blev inte så bra på bild som jag tänkt mig. Nåja..det kommer väl.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar