lördag 27 september 2014

Vilken morgon - vilken dag!

Jag vaknade (som vanligt tycker jag) med huvudvärk, men denna lördag struntar vi i det faktiskt.
Det är en spännande dag idag. Det kommer hända mycket roligt!
Mer än så kan jag inte berätta för det finns en stor "risk" att personen det berör kommer att läsa detta.
Uppdatering om dagens händelse kommer senare, jag lovar.

Morgonrundan med Zeth var riktigt härlig. Klar och skön luft, solen skiner, det är lite, lite småkyligt och blåser lite men åååhh vad skönt det är!

J har inte åkt på det tänkta lägret i helgen. Hans ben spökar för mycket. Mysigt att ha honom hemma när det egentligen inte var tänkt, men synd om honom att han inte kunde åka iväg.

Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe, läsa lite bloggar sedan göra mig iordning.
Jag önskar dig en fin dag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar