onsdag 3 september 2014

Underbart!

Vad undrar du säkert. Vad är underbart?,
Vädret är underbart idag. Vilken morgon! Solen skiner från en klarblå himmel, det är skön temperatur, det blåser inte. Jag önskar så att jag kunde njuta till fullo av det men en jäkla huvudvärk sätter stopp för det. Jag fick njutit lite när jag gick en längre morgonrunda med Zeth, men solen är inte nådig mot huvudet. Men det får man väl tugga i sig.
Jag ska lägga mig på sängen en stund och se om det blir bättre. Hoppas hoppas. Jag är oerhört trött på denna huvudvärk. Trodde dock att den försvunnit härom dagen men icke! Nåja..

Meningen var att jag skulle köra upp sängen till Em och M nu på förmiddagen, men det får nog vänta till senare i eftermiddag. Däremot bör jag träna. Det får nog i så fall enbart bli lite crosstrainer känner jag. Träna måste jag. Jag väntar nog däremot någon timme eller så och ser om det blir bättre.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Usch så trist med huvudvärk! Tyvärr brukar den ju inte bli bättre av solsken. Hoppas att en stund i sängen med slutna ögon gör susen o att du blir fri från värken och kan njuta av dagen fullt ut!
    Kram M.E

    SvaraRadera