onsdag 3 september 2014

Träning!

Efter en stunds lugn och vila körde jag till Staffanstorp för att inviga det nya gymmet 24Seven öppnade i helgen. Det är jättefin och fräscht (vore väl attans om det inte var fräscht med tanke på nyöppningen) och jag kommer träna där många gånger till. 
Idag blev det crosstrainer drygt 11 minuter och gång på löpbandet drygt 10 minuter. 
Knäböj hållandes i en pinne över axlarna, plankan, sidoplankan på båda sidor, knäböj lutandes mot väggen med pilatesboll mellan. Avslut med min yoga. 
Jag kan berätta att just nu känns huvudvärken något bättre. Mer än så vågar jag inte säga. 

På bilden ser du också min nya träningsväska. Ja jag vet du tänker "men en sådan har hon ju redan". Och det har jag (eller J) men denna är en mindre storlek. Den andra är en trunk, detta är en väska. Hihi

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar