måndag 1 september 2014

Ny vecka!

En helt ny, orörd vecka har smugit sig in i våra liv. Den får vi göra det bästa av!

Min vecka börjar med träning på ett helt nyöppnat gym i Staffanstorp. Som du vet går jag på 24Seven och de har öppnat en ny filial som jag tänkte jag skulle kolla in. Det blir med all säkerhet hur bra som helst. Det är närmare hemifrån också. Plus i kanten.
Men jag tänker inte överge det gym jag tränat på hittills, nejdå där kommer jag att träna emellanåt ändå. Jag trivs så bra där så det vill jag inte helt gå ifrån.

Solen skiner för tillfället men oj vad det regnade igår. Det var stora översvämningar i Malmö men här i byn var det lugnt på den fronten även om det regnade en hel del. När J och jag skulle gå ut med Zeth på nattrundan blev vi lagom blöta även om vi hade regnjackor. Precis när vi skulle gå ut regnade det inte så mycket, så vi tog bara gympaskor på oss. Big mistake!! Jag kan tala om att vi hade blöta strumpor OCH skor när vi kom hem igen. Men det gör väl inget?! Det är ju bara vatten!!

Idag fyller bästa Maria år så jag säger stort GRATTIS till henne.


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar