måndag 8 september 2014

Ny vecka - definitivt nya utmaningar!

Så är det!
Ny vecka innebär alltid nya utmaningar. Vad är dina utmaningar (som du vet om) för denna veckan?
Den utmaning jag har idag är väl i så fall att jag ska rösta. Haha, japp vi ska alla tre rösta idag istället för på söndag. Det blir väl en utmaning?!

Men allra först kommer bästa Nina hit för lite fika, prat och planering inför helgen. När vi bubblat färdigt ska jag iväg och träna. efter att alla i familjen kommit hem i eftermiddag ska vi iväg och rösta och därefter till IKEA för att kolla lite saker som J behöver mått på och El vill kolla på, inför att J ska bygga en sak till henne. Så ser min dag ut har jag bestämt.

Ikväll blir det nog vila på soffan känns det som. Men det tar vi senare.
Nu ska jag njuta av denna underbara dag med fantastiskt fint väder (även om de som vet sade att det ska regna. Vem vet, det kanske kommer?!) och en fin vän som kommer hit om några timmar.


Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Här på ostkusten regnar det lite lätt idag så det blir nog att hitta på något inomhus. Jag har några garderober att plocka ordning i men det känns inte lockande att ta tag i...
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera