tisdag 9 september 2014

Ny dag!

Ny dag..nya möjligheter.
Ännu en dag har grytt och nu tar vi tag i den och gör något av det.

Morgonrundan med Zeth är avklarad och det var en skön runda med härligt väder. Jag hoppas det håller i hela dagen detta underbara väder. Tyvärr är det sagt att det ska regna, men å andra sidan sades det så igår också och då kom det tre stänk. Hoppas det blir likadant idag.

Idag ska jag övervaka tapetsering så det blir ordentligt gjort. Peka med hela handen och instruera hihi, det blir kul.

Em berättade igår att hon har sammandragningar, men han får lugna sig lite tycker jag. Det är inte dags än lille vän. Håll dig i värmen i mammas mage ett tag till. De hade dock sagt till henne att det inte var någon fara som det såg ut nu. Skönt att veta.

Nej, nu får jag dricka upp mitt kaffe och sedan fixa mig så Zeth och jag kommer iväg.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar