onsdag 24 september 2014

Men..det vill jag inte!

När jag slog upp de blå så kände jag direkt att jag hade ont i halsen. Neeeej!
Det vill jag inte, jag ska ju träna idag. Men ibland går det över när jag varit uppe ett tag och "kommit igång", så jag får se hur det blir. Annars blir det snällt att låta bli att träna idag.

Ovanpå alltihop så klyddar datorn igen. Skit också. Än en gång har jag problem att föra över bilder från mobilen till datorn. Jag blir så irriterad. Sånt ska bara fungera. Som sagt..skit också.
Nåja, det får jag väl släppa. Jag orkar inte slösa energi på sånt. Men så du vet, det är därför mina bilder inte är "som de brukar vara".

Vad händer annars denna mulna dag? Förutom att jag planerat träna så blir det nog en lugn dag för min del. Jag hoppas på att det halsonda går över..

Ha det gott
Lene






2 kommentarer:

  1. Usch ja för både halsont och tråkigt väder! Hoppas du håller dej på benen!
    Här väntar vi på att regnet ska upphöra så vi kan gå en långpromenad med vovven, som längtar ut. Fast hon har en stor trädgård att strosa för sig själv i, men sällskap och annan omgivning lockar ju alltid!
    Ha det bra! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Hej på dig
    Tack för titten hos mig :) Och hur gick det med din träning och halsen...usch då.
    Krya dig, kram från Maria

    SvaraRadera