måndag 22 september 2014

Måndag, redan?!

Helgen har flugit förbi och det är en ny vecka. Som bjuder på nya utmaningar som vanligt.
Så nu reser vi oss och välkomnar och tar tag i denna veckan. Gör något riktigt fint och bra av den!
Är du med mig??

Först en underbar morgonpromenad med Zeth. Något, lite kylig och en liten aning blåsig men ack så härlig.
Just nu sitter jag och njuter av mitt goda morgonkaffe, bloggar och ska läsa lite bloggar tänkte jag. Därefter bär det av till gymmet för lite måndagsträning. Träning is da shit!

För El börjar det inte så jättebra. Den stackaren har biverkningar (eller hur man ska säga) efter maginfluensa/ätit något dåligt från helgen och är utslagen. Inget jobb för henne idag.
J ska på återbesök hos läkaren senare på förmiddagen, angående propparna i benet.
En rätt så händelserik början på veckan vill jag påstå. Kan det bli mer spännande? Hihi, det kan det säkert.


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar