söndag 21 september 2014

Lugn söndag!

Lite sovmorgon är aldrig fel. Jag vaknade vid 6.30 men lyckades efter ca en timme att somna om och sov till 9.15. Riktigt skönt.
Tog på mig och gick ut en runda med Zeth. Det var tur det, för ca 30 minuter senare öste regnet ner. Jisses vad det regnar. Men men, det behövs säkert det med. Jag är glad att jag hann hem i alla fall.

Denna dag blir det total vila för mig (kanske tur att det regnar för vi är inte färdiga i trädgården, så hade det varit fint väder skulle J gått ut och fixat mer vilket innebär att jag säkert hjälpt till så gott jag kan) för smärtan i kroppen känns inte alls bra.

Middag och eventuellt ska El och jag baka muffins. Det är vad som står på schemat denna dag.

Ha det gott
Lene







1 kommentar:

  1. Här är en matte och två hundar som inte hann hem, utan blev riktigt blöta!
    En toscaäppelkaka står i ugnen, så vädret inbjuder verkligen till bakdag!
    Önskar dig en fin fortsättning på söndagen!
    Kram M.E

    SvaraRadera