fredag 19 september 2014

Fredag!

I morse när jag vaknade,klockan var inte ens 6, så var det nästan mörkt ute. Jadå, det märks mer och mer att vi går mot mörkare årstid. Men det är mysigt det med.
Det ska bli riktigt fint väder under dagen. Enligt prognosen ska det bli sol och 22 grader i dessa trakter. Me like!


Fredag! Vad händer då?!
För min del står det träning på schemat men jag vaknade med huvudvärk så jag får vänta några timmar och se om det blir bättre. Hoppas hoppas..
Jag måste iväg i vilket fall som helst för jag måste handla lite till middagen ikväll. Det är ju fredag och då vankas det tacos här hemma. Då tycker jag att jag lika bra kan passa på att träna lite. Vi får se, det kanske blir crosstrainer i alla fall.

Idag är det 4 år sedan min kära svärfar Knut gick bort. Vi saknar dig Knuttan, hoppas du har det bra i himlen.


Ha det gott
Lene



Svärfar Knut








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar