fredag 5 september 2014

Fredag!

En dag som denna kan man väl inte vara annat än glad?!
Huvudvärk/smärta eller inte så gör detta härliga väder mig så enormt glad.
Jag får energi av denna underbara sol. Det får alla människor, jag vet. Men nu är jag lite ego och tänker bara på mig själv hihi.
Skämt och sido, jag vet att de flesta känner likadant som jag.

Träna..det står på schemat. Det blir nog ett lätt pass idag också eftersom huvudvärken fortfarande bråkar med mig.
När J slutar i eftermiddag ska vi in till stan och fönstershoppa. Han vill bl.a gå på Naturkompaniet. En go fika eller något annat att äta blir det säkert också. En mysig eftermiddag med mannen med andra ord.
Senare i kväll är det El's tur att äta ute. Hon och kompisen Gurra (hon kallas så) ska iväg och äta har de bestämt så vi ska köra El till henne.

Det blir en bra dag detta!

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar