fredag 26 september 2014

Fina fredag!

Jag vaknar upp till ett härligt väder denna fredag.
Morgonpromenaden med Zeth blev längre än normalt och det var riktigt härligt att promenera.
Nu skiner solen för fullt och det tackar vi för.

Tyvärr bråkar halsen med mig fortfarande så det blir ingen träning idag heller. Sad to say..
Men jag satsar på söndag istället. Imorgon kan jag inte för då händer det roligheter.
Just nu sitter jag och avnjuter mitt morgonkaffe och försöker få huvudvärken att gå tillbaka lite. Hoppas, hoppas..
Och eftersom det inte blir någon träning idag så blir det en relativt lugn dag. Jag ska plocka i ordning lite här hemma, men det är ju ingen panik. Jag har ju hela dagen på mig, eller hur?!

Sedan vet man aldrig...kanske, kanske att det blir ytterligare en längre runda med Zeth i eftermiddag. Den som lever får se.

Ha det gott
Lene






1 kommentar:

  1. Visst har det varit härligt hundpromenadväder i dag! Både varmare och mindre blåst än väntat! Stackar som fortfarande har problem med halsen.
    Själv har jag just dragit en lättnadens suck över att jag inte blivit sjuk, trots att jag hade lilla barnbarnet i 3 dygn när han hade halsfluss! Mitt immunförsvar verkar fungera som det ska!
    Önskar dig en härlig helg!
    Kram M.E

    SvaraRadera