tisdag 30 september 2014

En sådan morgon denna morgon!

Jag vaknar upp till en gråmulen morgon. Molnen ligger tjocka över himlen, solen gör försök att lysa igenom medan den tar sig upp på himlen. 
Jag slår upp de blå och upptäcker att jag vaknar upp med både huvudvärk och ont i halsen (igen!!). Endast lite ont i halsen, men dock ändå ont i halsen. Mögars mög!! Varför??!
Jag har ju planerat att köra till gymmet och träna idag. Men jag avvaktar lite och ser om det blir bättre, annars får jag vänta med att träna helt enkelt. Huvudvärken kan jag inte göra så mycket åt, den är som den är. Jaja, strunt i det nu. Nog gnällt för idag.

El ska till frissan idag och jag ska passa på att följa med för jag ska in till H&M för att be dem ta bort ett av larmen de sätter på kläderna. Jag köpte små söta mössor till blivande barnbarnet till babyshowern och personalen  i butiken glömde ta bort larmet. Det såg inte jag och det larmade inte heller när jag gick ut (bra larm eller hur?!), så nu måste jag in igen för att be dem ta bort det. 

Jag hoppas innerligt att dessa regntunga moln skingrar sig för jag har faktiskt tvätt hängande ute. Ja jag vet, slarvigt, jag glömde ta in den igår eftermiddag så nu är den fuktig igen. Hjärnan fungerar inte riktigt som den ska dessa dagar. Det är bara att vänta och se hihi.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar