lördag 23 augusti 2014

Vacker dag? Vacker tanke!

En vacker dag ska man väl ha vackra tankar i huvudet?!
Det kommer liksom av sig själv tycker jag. Är det härligt och fint väder så blir man automatiskt glad och tänker positivt och "jobbar" därefter.
Det är en bra strategi att försöka efterleva om inte annat. Även om det inte alltid fungerar så försöker jag ändå leva efter detta så gott jag kan. Alltid tänka positivt! Det tjänar du på i långa loppet.
Det kan krävas träning för uppnå det men det går. Jag lovar!

Jaha vad händer idag då?
Tja...om halsen blir lite lugnare så ska jag iväg och träna. Annars blir det bara en tur till blomsterbutiken för att införskaffa något till svägerskan Camilla och svågern Jörgen. Ikväll bär det av hem till dem för lite god mat, dricka och djupa diskussioner (vi får se hur djupa de blir). Trevligt ska det bli i vilket fall som.

Endast tomten är vaken..haha nej endast jag är vaken, i detta hushållet.
El var hos en kompis igår och kom in och sade att hon var hemma vid 03.40 imorse. Ja jisses dessa ungdomar. Så hon sover naturligtvis fortfarande. Likaså gör J. Vilka sömntutor!  Det är bara jag som är piggelin hihi.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar