söndag 24 augusti 2014

Söndag - vila!

Varför vaknade jag så himla tidigt och kunde inte somna om?! Typiskt.
Det är söndag morgon och denna dag är det total vila för mig. Hög smärta i benen sätter stopp för det mesta tror jag.
Efter en riktigt skön morgonpromenad med Zeth (han måste ju ut även om jag har ont) sitter jag och njuter av mitt kaffe.
Tanken är att El och jag ska iväg och visa upp hennes ringar hon fick på studenten. Det har redan fallit av stenar (en sten på ringen hon fick av oss och flera stenar på den hon fick av sin farmor) och jag tycker nog det är lite "tidigt" för att stenarna ska ramla av redan när man endast har haft dem på sig, inte haft dem i vatten eller så. Vi får göra ett försök i alla fall.
Senare idag kommer Em och M hit. Myspys, nästan hela familjen samlad, W är hos sin mamma så han följer inte med dem. Nästa gång hoppas vi på.

Vad händer för dig denna underbara söndag? Något spännande?

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar