fredag 8 augusti 2014

Seg morgon!

Det var segt att gå upp. Huvudvärk, smärtan i kroppen härjar men upp måste jag. Jag hoppas innerligt att smärtan går ner lite snart och att huvudvärken bättrar sig så jag kan komma igång och träna som jag bör göra. Det hade varit lite nice.
Jag tror i och för sig att det just idag beror på lite längre stunder sittandes i bilen igår för min del. Det rättar säkert till sig snart.
Min stackars älskling har ont i benet idag så han går lite konstigt. Skraltiga familjen här hihi.
Nåja, strunt i det nu.

Gympasset jag tänkt mig får nog vänta tills min huvudvärk i så fall blir lite bättre.
Däremot måste jag in och handla för ikväll kommer Caroline och Patrik hit, så mat måste vi ha. Jo jag vet, mat måste vi ha ändå, äta bör man annars dör man, men du vet vad jag menar..

Det verkar som det regnat en del inatt för det var lite blött på altanen när jag gick upp. Det var ändå en skön morgonrunda med Zeth. Riktigt skön, det behövde jag.
Och när jag kom tillbaka behövde jag vad jag gör nu..dricker mitt morgonkaffe.

Ha det gott
Lene









1 kommentar:

  1. Så tråkigt att du inte mår bra, huvudvärk är inte lätt att tänka bort!
    Här blev morgonpromenaden i varmaste laget, så det var två flåsande hundar som
    landade på hallgolvet. 27 grader i skuggan och päls är ingen bra kombination.
    Trevligt med middagsgäster, men själv sitter jag här och funderar på om jag inte ska bjuda ut mina på restaurang! Känns som det finns roligare saker att göra i dag än att handla och laga mat!
    Krya på dig kramar och nospuss från oss!

    SvaraRadera