torsdag 7 augusti 2014

Roadtrip!

När jag vaknade för en stund sedan kände jag att det är svalt i sovrummet denna morgon. När jag kommer upp ser jag att det är relativt molnigt på himlen men ändå tittar solen fram emellanåt. Jag måste nog erkänna att det är rätt så skönt. Värmen ska ju komma tillbaka säger de som vet så nu passar jag på att njuta av denna temperaturen.

Morgonrundan med Zeth var hur skön som helst och nu sitter jag med mitt kaffe och njuter.
Idag bär det av på roadtrip till Österlentrakterna. En perfekt dag att köra en runda tyckte vi. Hihi vem vet, vi kanske stannar till och tar ett dopp någonstans. Näää jag kommer säkert inte bada men J kanske gör det. Jag är sådan enorm badkruka (det tar säkert fem minuter innan jag doppat hela kroppen) så det är nog för kallt för mig. Men man vet aldrig..

Ha det gott
Lene





2 kommentarer:

  1. Så mysigt med en roadtrip! Hoppas att ni hade en härlig dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera