måndag 11 augusti 2014

Ny vecka!

Ny vecka..nya utmaningar!
Så är det gott folk. Tiden flyger iväg.

Under natten föll regnet och åskan mullrade i fjärran. Jag måste säga att det var rätt så mysigt att ligga i sängen och lyssna på det. Det tar lite tid för mig att somna om bara. Jag försöker njuta och hitta något positivt i alla tillfällen. Även de som kanske inte alltid är så roliga.

Måndag morgon och jag var uppe tidigt.
Idag börjar El sitt vikariat på förskolan hon praktiserade på andra delen av gymnasiet. Hennes första jobb.
Jag gick upp och drack en halv kopp kaffe med henne och sedan tog jag Zeth på morgonrundan samtidigt som hon gick till jobb (hon har turen att jobba i samma by hon bor i..skönt). Så nu sitter jag här.

Jag ska strax ringa till VC (Vårdcentralen) för J behöver gå dit och kolla sitt ben. Det gör bara mer och mer ont så det är lika bra att kolla det. Jag hoppas bara på att vi får en tid under dagen. Måndagar brukar vara lite svåra att få tid på. Men det ska nog gå bra.

Tanken är också att jag ska träna idag. Vilken tid jag lägger träningen är helt beroende på när/om vi får tid på VC. Det får liksom styra denna dagen. I och för sig har vi inget annat inbokat så det ska väl gå bra tycker jag.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar