torsdag 14 augusti 2014

Nä du!

De som påstår att sommaren är slut, de ljuger. Sommaren är definitivt inte slut, den är lite svalare nu bara. Men vad kan man förvänta sig?! Vi är inne i mitten av augusti, klart som korvspad att det är svalare. Vi går ju faktiskt mot höst. Men..vad jag skulle komma till är.. Det är ju hur skönt som helst ute. Vilken morgon!!
När jag gick ut med Zeth på morgonrundan samtidigt som El gick till jobb så sken solen och det var superskönt. Vi kom en liten bit ner på gatan så kom det stora men få droppar regn. That's it! Solen sken hela tiden hihi, underligt men sant. Nog om vädret nu.

Idag fyller min yngsta systerdotter Gianna 6 år. Stora tjejen, börjar skolan om en vecka. Grattis till dig Gianna.
J börjar bli bättre i sitt ben, men El's ögon är inte så mycket bättre. Allergi sade läkaren, så vi ska tillbaka i september när "säsongen" är över och göra pricktest. Innan dess får hon ta allergitabletter och ögondroppar. Så nu har alla utom jag i familjen allergi (typ pollen, djur mm). Tråkigt, men så är det.

Jag vaknade med huvudvärk igen, men denna gången (än så länge i alla fall) är det inte så farligt, så jag  hoppas den försvinner inom det snaraste.
Eventuellt att jag tar en PW senare idag. Jag får se hur jag gör. När jag tittar ut genom fönstret och ser detta underbara väder blir jag ju allt sugen på att gå en runda.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar