söndag 17 augusti 2014

Mulen, grå söndag!

Jag vaknar upp till en mulen och grå söndag. Tar mig upp med större möda än jag önskat. Känner att kroppen är inte helt ok idag.
På med paltorna och ut på morgonrundan med Zeth. Rätt så skönt ute ändå faktiskt. Grått och mörkt (för att vara 8.30 på morgonen) och när vi är på väg hem känner jag några regndroppar.
Vi hinner i stort sett bara in så kommer regnet. Det blir en lugn, skön och avslappnande dag i soffan känner jag direkt.
J och El sover fortfarande. Jag tänkte faktiskt att jag ska låta dem sova. El är ganska trött efter sin första arbetsvecka så jag låter henne sova ut idag.

Jag sitter och funderar på om vi ska ha kräftor eller hemmagjord pizza till middag idag. Kräftorna har vi inte hemma så då måste jag iväg snart och handla dem om de ska hinna tina till ikväll. Äsch jag vet inte.
Det är en sån dag idag.

Jaja, det blir nog lättare snart.

Ha det gott
Lene







1 kommentar: