måndag 25 augusti 2014

Måndag - ny vecka!

Ny vecka, nya utmaningar! Vad har du för utmaningar du vet om denna veckan?
Idag har jag inga direkta utmaningar faktiskt. En dag i lugnets tecken hoppas jag på.
J har börjat jobba igen. Så får vi håller tummen för att det går bra. Sprutorna han tar hjälper i alla fall och det är jag glad för. Det är inte roligt att se sin älskling ha så ont som han har haft. Som tur är så går det på helt rätt håll.
Jag skulle egentligen träna idag men jag tänker vänta tills imorgon. Då ska jag till läkaren och tänkte köra direkt och träna efter läkarbesöket. Då blir det inte en massa körande varje dag utan jag tar två flugor i en smäll!

Tittar man i naturen så ser man ganska tydligt att hösten är på god väg. Om inte annat så syns det på alla vackra höstfärger som nu dyker upp. Visst är det fantastiskt vackert?!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar