lördag 9 augusti 2014

Lite svalare lördag!

Jag sov lite längre nu på morgonen. Det var skönt..kändes som det behövdes. Jag lade mig vid 01.00 efter en mycket trevlig kväll med vännerna Caroline och Patrik, men har sovit lite oroligt inatt. Vaknat många gånger. Jag gick upp vid 05 i morse och lade mig efter några minuter igen. Därefter tog det tid innan jag somnade så slutkontentan blir nog att jag egentligen inte sovit längre (i timmar räknat) än jag brukar, bara längre in på förmiddagen.
El är inte hemma. Hon var ute och firade en kompis igår och skulle eventuellt sova hos en annan kompis och det verkar som det är det hon gjort. Jag får nog köra in och hämta henne senare.

Men just nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe efter promenaden med Zeth.

Jag har funderat på om jag ska ut och PW lite senare eller om jag ska köra till gymmet. Vi får se. Denna veckan har det tyvärr varit lite si och så med träningen. Skärpning Lene!!
Det blir lite "slappare" när J är hemma och har semester. Dumt jag vet. Som sagt..skärpning!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar