onsdag 27 augusti 2014

Lillördag!

Onsdag - mitt i veckan - lillördag.
Ja, snart har halva veckan gått och vi är inne i sista veckan av augusti. Jag tror de flesta tänker "var tar tiden vägen?" Ja det kan man undra. Den rusar förbi en. Det gäller att ta vara på varje minut man har på denna jord. Njuta av nuet..leva idag.

När jag skulle ut med Zeth så tog jag på mig jacka för jag tänkte det behövdes nog, men det var ett stort misstag för det är ju varmt ute! Inte behövdes den jackan inte. Jag var lagom svitt när vi kom hem igen.
Riktigt, riktigt skönt ute. Visst det blåser men solen skiner och solstrålarna värmer gött.
Jag kan dock inte riktigt njuta av dessa solstrålar eftersom jag vaknade med en huvudvärk som heter duga. Men jag ska nog kunna mota bort den också.
Det vill jag kunna för meningen är att jag ska till bästa Nina och fika vid lunchtid och det vill jag verkligen göra. Vi får väl se hur det blir. Håll tummen för mig är du gullig.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Här lyser solen också, så nu känns det som om sommaren vill stanna lite till. Så nu får vi njuta! Hoppas du blir av med din huvudvärk!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera