tisdag 12 augusti 2014

Klena?!

Just nu är vi klena i denna familjen. J har problem med sitt ben. Det visar sig att han har inflammation en venen i benet den stackaren.
Och El har problem med sitt öga. Så det blir att gå till VC idag igen när hon slutat jobba.
Egentligen skulle vi titta på bil i eftermiddag, men det får vi se om vi hinner. Hennes öga är viktigare, det måste kollas upp. Ögat är ju en av de saker på kroppen man inte kan byta ut för att få det som det var tidigare. Du kan sätta in t.ex ett glasöga men du får ju inte synen tillbaka.
Vi trodde först det var allergi förde  symtomer hon har är som allergi, men nu ser det ut som det sitter något precis vid utkanten av regnbågshinnan. Hon har dock fortfarande symtomerna som vid allergi. Nåja, vi får se vad läkaren säger.

Ingen träning för mig idag. Ska jag göra något så blir det i så fall PW lite senare, men jag får se hur det blir. Jag har fått ont i halsen (igen!!??) och kroppen smärtar. Men jag har inte bestämt mig än. En promenad kan jag säkert ta även om jag har ont i halsen eller hur?!

När jag var ute med Zeth på morgonrundan så såg molnen lite konstiga ut. Det var nog inte så konstigt för rätt som det var började det blixtra lite och åska. Du kan tro Zeth fick bråttom hem. Han är lika rädd för åskan som han är för smällare. Lilla gubben..
Det varade dock inte så länge. Två knallar sedan var det slut.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar