fredag 29 augusti 2014

Fredag!

Så var vi inne på sista arbetsdagen denna veckan. Hur känns det? Rätt så bra kan jag tänka mig.
En underbar dag med nästan 18 grader i köksfönstret klockan 08.00 på morgonen. Det är inte helt fel.
Hade det inte varit för denna förbenade huvudvärk som segar sig kvar så hade jag njutit 1000%. Jag hade planer för denna dagen, men de får jag ändra om lite på.

Eventuellt ska vi köra och lämna en säng som Em och M har köpt till W. De fick inte plats med den i sin bil när de var här nere sist, eftersom de hade en hylla som de också skulle ta med hem, så vi lovade köra upp sängen.
Vi har däremot inte fått tillbaka vår egen bil än så vi hoppas Mechanum kan ordna med en större bil till oss över helgen. Vi får reda på det under dagen. Annars får det vänta tills vi fått tillbaka vår egen bil. Förhoppningsvis början på nästa vecka.

J är halvt sjukskriven denna veckan och nästa. Han får enormt ont i benet eftersom han går och står så mycket på jobb. Stackaren. Jag hoppas det blir bra efter dessa veckorna.

Denna dag säger jag även stort grattis till min kära vän Eva som fyller år idag. Hurra hurra hurra!


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar