fredag 15 augusti 2014

Fredag!

Fredag och helgen närmar sig med stormsteg. Välkommen säger vi!

Solen skiner och jag har varit ute på en skön morgonrunda med Zeth. Solen värmer gött. Det var bara 15 grader i köksfönstret men jag gissar att det snart blir varmare. Härligt!

Igår fick jag hem ett armband jag beställt av en tjej. Jag är jättenöjd med det. Du kommer att få se det i ett eget inlägg. Lite tålamod så kommer det inom snart.

Det märks att El börjat jobba och att hon jobbar på dagis (eller förlåt, det heter förskola numera). Hon har blivit förkyld igen. Stackaren. Det tar nog ett tag innan kroppen "vänjer" sig vid det. Det är klart, förkylning är inte så farligt, men det är ju också jobbigt när man blir förkyld på förkyld hela tiden. I våras hade hon det så och det kan inte varit så kul.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar