fredag 22 augusti 2014

Fredag - kanske dags för en tur?!

Fredag - Välkommen härliga fredag!
Vilken morgon! Inget regn, blåsten har lagt sig en hel del, solen försöker desperat ta sig genom molnen. Det blev en underbar morgonrunda med Zeth.

Idag ska J och jag eventuellt ut på en liten tur. Vi ska göra ett nytt försök att titta på bil tänkte vi. Så det blir inget större än så. Vi får ta det lite lugnt med längre äventyr för bådas vår skull. Är man klena familjen så är man hihi.
Men först som rutinen kräver, mitt goda morgonkaffe. Det kan man inte leva utan.
Stackars El fick inget kaffe imorse (även om jag förberett i bryggaren till henne igår kväll) för hon försov sig och vaknade 15 minuter innan hon skulle börja, då jag väckte henne. Det vara bara att rusa upp och ta på sig, borsta tänderna och gå. Inget kul att börja dagen så. Men så kan det lätt bli när man stänger alarmet i sömnen. Nåja, den vägen går vi alla någon gång. Det är ju en himlans tur att hon jobbar i byn om man säger så. Lilla stackaren (för jag tycker faktiskt ändå synd om henne. Jag vet hur hemskt det är att försova sig).

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Hej min vän.
    Hoppas allt är bra med dig och att du haft en underbar sommar!
    Stooor kram
    Jessica

    SvaraRadera