torsdag 21 augusti 2014

En härlig morgon - En härlig dag!

När jag vaknade tidigt i morse insåg jag att jag inte sovit så mycket inatt. Nåja..jag överlever. Smärtan härjar i min stackars kropp, men det är ju inget ovanligt. Move on..
När jag så gick upp för att se om El tagit sig upp insåg jag att det var sol ute. Underbart!
Och när det var dags för El att ta sig till jobb gick jag ut med Zeth och då insåg vi att det är riktigt härligt väder ute! Solen skiner, visst det blåser, men det är absolut inte kallt. Helt  underbart.
Då blir man glad i själen. Vilken dag!

Nu sitter jag och dricker mitt goda morgonkaffe och funderar på hur jag ska göra med träning idag.
Jag vet ärligt inte om jag klarar träning med den smärta jag har just nu. Något måste jag göra så jag kanske åker dit och tar ett väldigt lätt pass. Lite motionscykel och lite mjuka övningar..That's it. Ja vi får se. Jag väntar nog någon timme eller så och ser. Annars blir det i helgen så hoppas jag att smärtan kommit ner på en bättre nivå tills dess. Som sagt jag får se. Usch vilken ångest man har ibland.
Men nu struntar jag i den ångesten och njuter av denna underbara morgon.
Det hoppas jag du också gör.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar