tisdag 19 augusti 2014

En fin tisdag!

Så fint väder!
Det känns lite "höstigt" tycker jag, men som en riktigt, riktigt fin höstdag. Solen skiner, det är inte särskilt kallt däremot blåser det en hel del. Det gör inget för det är superhärligt ute.
Jag blev så glad och på mycket bättre humör när jag tog Zeth på morgonrundan för en liten stund sedan.
Så mycket vädret kan göra för ens humör och mående.

Jag har funderingar på att träna idag, jag måste bara invänta att min huvudvärk blir bättre. Jag gick upp senare idag i hopp om att det kanske skulle hjälpa. När jag fattade att det inte skulle bli så gick jag upp. Förhoppningsvis kommer jag iväg om ett par timmar. Jag måste ändå in till apoteket idag så det tar jag när jag tränat och hoppas de har sprutorna jag ska köpa på det apoteket som ligger intill gymmet. Annars får jag köra till nästa. Igår när jag handlade så fanns det inte några på det apoteket jag var på. Typiskt, men så är det ibland.

Ha det gott
Lene




Vacker augustidag



Zeth känner någon doft i vinden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar