lördag 30 augusti 2014

En fin lördag!

Igår kväll när vi körde hem från Em och M regnade det hela vägen. Jag hoppade av en bit hemifrån så Zeth fick sin nattrunda. Och jisses vad det regnade. Regnjackan jag hade på mig hjälpte ju på övre delen av kroppen, men den undre delen var dyngsur. Och Zeth var ju lagom blöt han också. Men regn behövs så det är inte mycket att säga om det. Idag regnar det inte, än i alla fall. Det kanske kommer, det vet man aldrig.




Jag vaknade med huvudvärk idag också. Det är fjärde dagen jag har huvudvärk mer eller mindre (mer idag tyvärr). Men den lugnar sig nog snart.
Tanken jag hade var om jag fixar att träna idag. Hemska tanke, men jag får vänta lite och se om det lugnar sig något. Hoppas, hoppas..

Just nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe när alla andra ligger och sover. Zeth har fått sin morgonrunda i ett härligt väder.

Ikväll bär det av till bästa Stefano och Pernilla. Det ska bli supertrevligt. Det känns som jättelänge sedan vi sågs så det ska bli härligt.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar