söndag 3 augusti 2014

Åska och hetta!

Som det åskade imorse! Det small och dånade så jag trodde nästan jag skulle ramla av sängen. Regnet smattrade och öste ner, men det var rätt mysigt att ligga i sängen och lyssna. Man är inte direkt beredd på dessa knallar bara så man håller på att smälla av själv så rädd man blir.
Jag trodde ju att denna åska skulle hjälpa lite på det kvava och riktigt varma. Rensa upp lite, men ack nej. Nu är det ju nästan värre.

Inte blir det bättre av att smärtan härjar i hela kroppen och jag har riktigt rejält ont just nu. Idag har jag en skallebang som heter duga. Det är inte så kul kan jag tala om.
Men jag ska nog ta mig igenom detta också.

Min älskade J är hemma (ligger och sover just nu) och det gör mig lycklig i själen. Och i eftermiddag ska vi upp till Em och M för J ska hjälpa till att koppla in tv m.m. De vill ju även visa lägenheten för honom.
Därefter kör vi hem till mamma och pappa för att spendera lite tid med dem, sova över där och köra hem imorgon. Det ska bli mysigt.

Just nu sitter jag i alla fall och njuter av mitt  morgonkaffe. Morgonmys på hög nivå.

Ha det gott
Lene






En söt lite fågel vilade på kanten av trädäcket



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar