söndag 27 juli 2014

Vad har hänt?!

Ja, det kan man verkligen undra. Vad har hänt?!
Jag har ALDRIG i  hela mitt liv tidigare fått mer än max ett myggbett per sommar. Jag har nog väldigt, väldigt surt blod. Precis som min pappa. Men i år kastar myggorna sig över mig. Jag har så mycket myggbett och de små blodtörstiga jäklarna tuggar och suger ut ens blod på natten. När man inte ens märker det!!
Inatt  har jag dock sovit som en kratta pga en envis mygga som surrat vid mitt öra hur många gånger som helst. Plus försökt (eller lyckats) sticka mig.
Detta är faktiskt inget roligt. Och hur blev det så här helt plötsligt?! Min gissning är tabletterna jag tar för min fibromyalgi. Så jag tror tyvärr inte jag kan göra så mycket åt det. Men gilla läget? Njae, det vette tusan. Detta evinnerliga kliande...njae...

Just nu mår jag inte så bra om jag ska gnälla lite. Jag har hög smärta i kroppen, plus denna värmen börjar ta kål på mig på riktigt. Det är oerhört jobbigt att ha så pass ont och även vara tvungen att stå ut med värmen. Inte för att jag klagar att det är varmt (än en gång) för det tror du säkert. Jag älskar värmen, men just nu är det lite tufft. Men det blir snart bättre. Jag lovar. Du får snart slippa höra mig klaga.

Jag ska nog strax se om jag kan lägga mig på dagbädden i skuggan och ta det lite lugnt. Dricka färdigt mitt kaffe.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar