onsdag 2 juli 2014

Uppe med tuppen?!

Ja, idag kändes det som jag var uppe med tuppen.
Jag var i stan klockan 7.15 och lämnade in lilla bilen på service. Och då hade jag redan varit ute en runda med Zeth innan jag körde.
Nu när jag kommit hem är det en kopp kaffe (eller två) och frukost som gäller.

Jag hade först tanken att köra och träna direkt efter jag lämnat in bilen, men jag har sådan huvudvärk fortfarande, så jag får lugna mig. Jag känner att det inte kommer bli ett bra resultat om jag kör igång och tränar ovanpå smärtan i huvudet. Jag får vänta och se lite senare. Då kanske jag också får med mig El. Vem vet!

Så det blir en lugn dag med endast inhandlande av lite mjölk, plus hämta ett paket. Och eventuellt lite senare träning.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar